دانشگاه شهید چمران اهواز میزبان بیش از ۵ هزار داوطلب آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

دانشگاه شهید چمران اهواز میزبان بیش از ۵ هزار داوطلب آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰


دانشگاه شهید چمران اهواز میزبان بیش از ۵ هزار داوطلب آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

 

 

 
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: امسال ۱۵ هزار و ۸۰۰ داوطلب آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته خود را در شهر اهواز برگزار می‌کنند که دانشگاه شهید چمران اهواز میزبان بیش از ۵ هزار از این داوطلبان است.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز، دکتر علیرضا جلیلی‌فر در این خصوص اظهار کرد: آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته امسال در شهرستان اهواز از فردا چهارشنبه پنجم مردادماه به مدت سه روز برگزار می‌شود.
وی افزود: از مجموع ۱۵ هزار و ۸۰۰  داوطلب ۵۵ درصد زن و ۴۵ درصد مرد هستند که در ۹ حوزه‌‌‌ی امتحانی در سطح استان به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.
وی تصریح کرد: دانشگاه شهید چمران اهواز فردا در نخستین روز از برگزاری این آزمون میزبان یک هزار و ۶۶۵ داوطلب است و روزهای پنجشنبه و جمعه نیز هر روز دو هزار و ۲۰۰ نفر در این رقابت علمی شرکت می‌کنند.
جلیلی‌فر خاطرنشان کرد: از روز دوشنبه هفته جاری سیستم‌های خنک کننده و تقویت هوای حوزه‌های آزمون روشن شده و مکاتبه‌های لازم برای هماهنگی بیشتر با مدیریت برق منطقه‌ای، آتش‌نشانی، اورژانس، بیمارستان، شهرداری و فرمانداری برای خدمات رسانی هرچه با کیفیت تر در آزمون انجام شده است.
وی بیان کرد : رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا و کنترل فضاهای آزمون برای پیشگیری از شیوع این ویروس از دیگر اقدامات مهم در برگزاری هرچه بهتر این آزمون است؛ سعی خواهیم کرد با وجود گرمای طاقت‌فرسای هوا در اهواز با ایجاد شرایط مطلوب فضایی آرام را برای داوطلبان فراهم کنیم‌.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: از داوطلبان نیز می‌خواهیم از آوردن تلفن همراه و هرگونه وسایل الکترونیکی خودداری کنند.
وی افزود: با وجود تهیه‌ی ماسک در حوزه‌های امتحانب از داوطلبان می‌خواهیم با ماسک وارد دانشگاه شوند. 
جلیلی‌فر اظهار کرد: همچنین از افرادی که احتمال می‌دهند به بیماری کرونا مبتلا شده و یا مبتلا هستند می‌خواهیم این موضوع را به مسئولان برگزاری آزمون اطلاع داده تا شرایط بهتری برای آزمون آن‌ها فراهم شود.
وی گفت: برای آمد‌و‌شد داوطلبان به حوزه‌های آزمون نیز سرویس‌های عمومی پیش‌بینی شده و از خانواده‌ها می‌خواهیم مقابل در ورودی دانشگاه ازدحام نکنند.
summary-address :