اداره رفاه و بازنشستگی
نام و نام خانوادگی | سمت | تصویر | تلفن | |||
---|---|---|---|---|---|---|
کریم الهایی | کارشناس مسئول بازنشستگی
| 2259 | ||||
فرزانه ادیبی سده | کارشناس اداره رفاه و بازنشستگی | 2259 | ||||
توران آرغا | متصدی امور اداری و دفتری (امور بازنشستگی) | 2259 | ||||
فاطمه ممبینی | متصدی امور اداری و دفتری (امور رفاهی) | 2249 | ||||
انیس محمدخانی | کارشناس | 2260 | ||||
فاطمه میرزائی | کارشناس | 2260 |
بخش بازنشستگی :
1- بررسی و نظارت بر روند کار اداره و پیگیری کارهای محوله به پرسنل مجموعه |
2- تحویل نامه های ارجاعی از مدیریت امور اداری و ارجاع به افراد مجموعه |
3- بررسی و پیگیری در خصوص برقراری حقوق بازنشستگی اعضای هیات علمی و کارکنان بازنشسته |
4- صدور کلیه گواهی های اشتغال و معرفی نامه های بازنشستگان |
5- نامه های کمک هزینه ازدواج و ارسال به به امور مالی |
6- تهیه لیست بازنشستگان با بررسی پرونده های پرسنلی آنها و استخراج از سیستم کارگزینی |
7- ارائه آمار و اطلاعات درخواستی به دفتر نظارت و ارزیابی |
8- بررسی بخشنامه ها و آیین نامه های مصوب شده مرتبط با وظایف اداره بازنشستگی |
9- صدور ابلاغ بازنشستگی |
10- حق سنوات نیروهای شرکتی و قراردادی |
11- تایید پاداش 30 سال سابقه اعضای هیات علمی و کارکنان |
12- تایید سوابق سازمان ها و نهادهای انقلابی جهت احتساب سابقه |
13- تایید محاسبه حقوق بازنشستگان و ارسال آن به سازمان بازنشستگی جهت برقرای حقوق |
14- تایید 30 سال سابقه خدمت قابل قبول و نامه به امور مالی و انعکاس به سازمان بازنشستگی جهت خودداری از کسر کسورات مازاد بر 30 سال |
15- تایید فرم های 1 و 2 اطلاعات مشترکین طبق دستورالعمل 35 جهت انتقال کسور به سایر صندوق ها |
16- انتقال سوابق و نامه نگاریهای مربوط به آن |
17- ارسال و ارجاع سریع نامه های و دعاوی مشاغل سخت و زیان آور به اداره حقوقی دانشگاه جهت بررسی ها و تصمیمات لازم |
18- تایید و ارجاع نامه های مربوط به برقراری حقوق شامل نامه به تامین اجتماعی، فرم تعهد نامه محضری، تکمیل فرم 3 برقراری حقوق وظیفه و غیره |
19- محاسبه خدمت نظام وظیفه و فرم های تکمیل شده سنوات خدمتی و محاسبه پرداختی آنان و ارسال به سازمان بازنشستگی جهت تایید |
20- ارسال ریز سیاهه حقوقی و ریز کسورات تهیه شده توسط امور مالی برای افرادی که انتقال و یا اخراج شده اند به سازمان بازنشستگی و تامین اجتماعی و یا ادارات و سازمان های دیگر |
بخش رفاهی وبیمه :
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
تسهیلات بانکی قابل ارائه به اعضای محترم دانشگاه
1- تسهیلات بانکی از بانک پرداخت کننده حقوق (ملی، تجارت) تا سقف مبلغ پانصد میلیون ریال.
2- وام بانک سامان (بهاستناد تفاهم نامه بانک مزبور و وزارت عتف) سقف مبلغ اعطایی براساس نوع تسهیلات دریافتی تعیین میگردد.
3- وام خرید مسکن اعضای هیئت علمی (پیمانی یا رسمی) از بانک محل دریافت حقوق (ملی، تجارت).
مدارک مورد نیاز برای صدور معرفینامه وام خرید مسکن:
1- اعلام بانک محل دریافت حقوق
2- درج حدودی آدرس ملک مورد نظر
3- اعلام شماره تلفن همراه متقاضی
صدور انواع معرفی نامه
اعضای محترم دانشگاه ضمن ارائه درخواست به مدیریت محترم امور اداری میتوانند نسبت به اخذ گواهی اشتغال به کار (معرفی نامه) جهت ارائه به موسسات مالی و اعتباری (قید نام یا مشخصات شعبه مورد نظر)، صدور بیمه نامه خودرو، بهره مندی از خدمات رفاهی دانشگاه های تابعه وزارت عتف (مشروط بر مهیا بودن شرایط اسکان توسط آن دانشگاه) اقدام نمایند.
بیمه پایه درمان
مراحل تغییر دفترچه درمانی از تامین اجتماعی به بیمه سلامت (پس تبدیل وضعیت استخدامی از پیمانی به رسمی و تغییر صندوق بازنشستگی)
1- مراجعه به بیمه تامین اجتماعی جهت ابطال دفترچه درمانی عضو متقاضی و افراد تحت تکفل
2- در صورت تغییر صندوق بازنشستگی به صندوق بازنشستگی کشوری و پس از دریافت اولین حقوق، مراجعه به امور مالی دانشگاه جهت ثبت اطلاعات عضو متقاضی و افراد تحت تکفل در سامانه مربوطه
3- تکمیل فرم صدور اولیه دفترچه درمانی از اداره رفاه و بازنشستگی (برای دریافت فرم به بخش مستندات مراجعه فرمایید)
لینک بخش مستندات امور رفاه و بازنشستگی
4- اخذ معرفی نامه به بیمه سلامت جهت صدور دفترچه به تعداد بیمه شده اصلی و افراد تبعی عضو متقاضی از اداره رفاه و بازنشستگی
5- مراجعه به بیمه سلامت و ارائه مدارک مزبور جهت دریافت دفترچه های درمانی
آدرس بیمه تامین اجتماعی شعبه 5 اهواز: میدان فرهنگ شهر (مراجعه جهت ابطال)
آدرس بیمه سلامت اهواز: کیانپارس- خیابان 5 شرقی- سازمان بیمه سلامت (مراجعه جهت صدور)
انواع فرم های بیمه سلامت
جهت دریافت فرم های زیر به بخش مستندات پورتال مراجعه فرمایید:
1- فرم صدور اولیه دفترچه
2- فرم صدور دفترچه المثنی
3- فرم افزایش عائله
4- فرم کسر حق بیمه
لینک بخش مستندات امور رفاه و بازنشستگی
بیمه تکمیل درمان
شرکت بیمه گر تکمیل درمان طرف قرارداد: شرکت بیمه تجارت نو
تاریخ شروع و پایان قرارداد 1/2/98 لغایت 1/2/99
جدول تعهدات (بخش مستندات پورتال)
مراکز درمانی طرف قرارداد (بخش مستندات پورتال)
لینک بخش مستندات امور رفاه و بازنشستگی
آدرس دفتر اهواز: خیابان سی متری، بین خیابان های زند و هلالی- نرسیده به بانک تجارت
تلفن تماس: 32931711-061 دورنگار:
لیست مهمانسرای دانشگاه های کشور
لینک بخش مستندات امور رفاه و بازنشستگی