شرح وظایف مدیریت امور اداری

 
  • اجرای سیاستها و خط مشی های دانشگاه درزمینه های مربوط به امور اداری و استخدامی.
  • اداره و انجام امور استخدامی، انتصابات، انتقال، ترفیع، مرخصی، ماموریت و بازنشستگی کارکنان و اعضاء هیات علمی.
  • صدور احکام استخدامی کارکنان و اعضای هیات علمی.
  • تهیه و تنظیم آئین نامه ها، بخشنامه ها و دستورالعملهای اداری لازم جهت ارائه به مقامات ذیربط بر اساس ضوابط و مصوبات دانشگاه و ابلاغ به کلیه واحدها پس از تائید.
  • مراقبت در اجرای مقررات انضباطی و رسیدگی به تخلفات کارکنان و ارجاع مراتب به هیات های رسیدگی به تخلفات داری.
  • مطالعه و بررسی رسته های شغلی مشاغل دانشگاهی و ارائه نظرات و پیشنهادات اصلاحی به مراجع ذیربط با همکاری مدیریت بودجه و تشکیلات و تحول اداری.
  • ایجاد و نگهداری بانک اطلاعاتی پرسنلی و سوابق خدمتی و اداری کلیه پرسنل دانشگاه.
  • برنامه ریزی در جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز دانشگاه و ارائه طرح ها و پیشنهادهای لازم و همچنین انجام امور مربوط به استخدام آنها اعم از هیات علمی و غیر هیات علمی.
  • پیش بینی ترفیع و تغییر گروه سالانه کارکنان با کمک واحدهای مربوط.
  • تهیه طرحهای مربوط به رفاه عمومی کارکنان و نظارت بر حسن اجرای طرحهای مزبور.
  • برنامه ریزی و نظارت بر روشهای مطلوب اداره امور استخدامی دانشگاه.
  • نظارت بر اجرای صحیح مقررات استخدامی و ارائه راهنمایی های لازم.
  • همکاری با دفتر بودجه و تشکیلات و تحول اداری در تدوین دوره های آموزشی مورد نیاز کارکنان.
  • همکاری در امر تهیه و تنظیم و اصلاح مجموعه شرح وظایف، نمودار و پستهای سازمانی دانشگاه با مدیریت بودجه و تشکیلات و تحول اداری.
  • نظارت بر امور حضور و غیاب کارکنان.
  • نظارت بر انتصاب کارکنان(هیات علمی و غیر هیات علمی).
  • انجام امور بیمه کارکنان
  • نظارت بر امور فروشگاههای تعاونی کارکنان و انجام امور تعاون.
  • نظارت بر حسن انجام فعالیتهای تابعه.